Livrare si retur

Cumparatorul poate renunta la produsele achizitionate din magazinul online profiautoparts.ro, in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea lor, conform OUG 34/2014 art. 9/1 fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.

Dreptul de retragere se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans si care au fost importate la solicitarea clientului, nu se pot returna.

 Nu se accepta la retur:

- produsele cu ambalajul deteriorat sau fara ambalaj, fara etichetele si inscriptionarile specifice.

- produsele lipsite de accesoriile si componentele originale.

- piesele care prezinta urme de montaj, modificari, vopsire/curatare sau sudura plastica si electrica.

- lichidele tehnice respectiv ulei motor, ulei transmisie/hidraulic, antigel, lichid de frana, pe pagina de cautare din site la produsele de acest gen fiind evidentiata mentiunea "ACEST PRODUS NU SE POATE RETURNA !!!'

- coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate in totalitate de catre Cumparator iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului la sediul nostru.

    In cazul unui retur la care se solicita "Colet la schimb" taxa de transport va fi suportata de catre client atat pentru coletul trimis de catre SC BODO SI ASOCIATII SRL, cat si pentru coletul returnat de client (tur-retur).

In cazul in care nu se respecta conditiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de cumparator.

Deterioararea produselor in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs duce la refuzarea receptiei coletului si implicit refuzarea returului.

Cum returnezi produsele vandute de SC BODO SI ASOCIATII SRL

Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului in termenul specificat, cu toate accesoriile si impreuna cu ambalajul nedeteriorat. Toate componentele produsului NU trebuie sa prezinte urme de deteriorare, de uzura sau de montaj, altfel returnarea va fi refuzata.

- Pasul 1: Se completeaza formularul de retur din aplicatie

- Pasul 2: Se trimite produsul la noi. In pachet trebuie sa puneti o copie a facturii fiscale de achizitie a produsului si numarul de cont bancar unde va fi virata suma aferenta produselor returnate. Titularul contului bancar trebuie sa fie obligatoriu persoana fizica sau societatea mentionata pe factura. Nu vor fi efectuate restituiri de sume catre alte persoane cu exceptia celor mentionate in documentul de achizitie al produsului. Suma returnata nu va contine si taxa de transport aferenta momentului achizitiei.

Produsele se vor returna prin orice serviciu de transport, curierat sau alta cale agreata de Cumparator pe adresa de mai jos, fara a opta pentru serviciul ramburs. Banii se vor returna dupa inspectia produselor intr-un cont bancar ce va fi comunicat de catre client. Coletele trimise retur trebuie sa ajunga la sediul firmei. SC Bodo si Asociatii SRL nu ridica retururi de la oficii postale, sedii firme de curierat sau locatii apartinand firmelor de curierat sau companiilor postale,

BODO SI ASOCIATII SRL 

Str. Cumpenei nr. 49, CP 022754, Bucuresti, Sector 2, România

DE RETINUT !!! Coletul returnat trebuie sa ajunga la sediul nostru. Nu ridicam colete de la oficiile postale, de la sediul curierilor, lockere sau alte adrese.

Instrucţiuni de ambalare a produselor:

- Includeţi toate accesoriile originale ale produsului returnat.

- Atasati o copie a facturii pentru a identifica mai usor coletul dvs.

- NU lipiţi cu bandă adezivă (scotch) pe cutia produselor!

- NU scrieţi pe cutia produselor cu pix, cariocă, etc!

- NU trimiteți coletul cu ramburs cash

- Ambalaţi cutiile originale în hârtie de împachetat sau folie de plastic.

Rambursarea banilor

Dupa ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar mentionat de client, in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produsului.

Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN si numele titularului. 

DE RETINUT !!!- Contul IBAN trebuie sa apartina persoanei/societatii pe numele careia s-a eliberat factura!


Garantia produselor

Produsele comercializate de SC BODO SI ASOCIATII SRL, beneficiaza de garantie conform legilor in vigoarea.